شنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۹

507

امروز یکی از کارگرها * اومده بهم میگه:
- مهندس، اگه بخوای دانشگاه آزاد لیسانس بگیری حدودا چقدر خرجش میشه؟

یه حسابی پیش خودم کردم و گفتم:
+ با خرج رفت و آمد و بقیه ی هزینه ها و به فرض اینکه 9 ترمه تمام کنی، حداقل پنج شش تومن برات آب میخوره. حالا مگه میخوای بری دانشگاه؟؟؟

- نه مهندس، یکی پیدا شده میگه 6 تومن میگیرم هر لیسانسی خواستی بهت میدم. ریز نمرات و کارنامه و مدرک هم میده. پس با این حساب ارزشش رو داره!

+ اگه 6 تومن رو داری حتما برو دنبالش، به خدا جدی میگم.

بعد پیش خودم تجسم کردم همین آقا، 2 روز دیگه میشه آقای مهندس، بنده هم باید برم تو شرکتشون کار کنم!!!

خواستم بگم یه همچین مملکتی داریم :دی

* : ایشون احتمالا راهنمایی رو هم تموم نکرده.

۳ نظر:

یکـ عدد دختر گفت...

خب خوبه از سال 85 تا الان زیاد نرفته رو قیمت ، اون موقع مدرک صنعتی شریف و می داد 4 میلیون با ریز نمرات و نمرات توی سایت و چیزای اضافه ش....منم خر شدم پول ندادم بخرم ، حالا هم مدرک صنعتی شریف داشتم جای این مدرک لکنده و هم حداقل یه پزو 405 ، 206 زیر پام بود
عقل که نباشد جان در عذاب است....(خودمو می گم)

ايوب گفت...

گزينه رياست جمهوري را فراموش كردي و يا شاديم وزير(كشور) شدن را
اون وقت بايد توي مملكتي زندگي كني كه قوانينش را اون برات تعيين مي كنه ( از جمله هدف مند كردندت!!!)

شادی گفت...

با ایوب موافقم... زیردست کسی کار می کنم که بهش می گن دکتر البته پزشک هست و ... بدبختانه این قدر شعور نداره که قیچی رو بر نداره تو روی من سیبیلشو کوتاه کنه یا دست کم بره حموم یا ادکلن بزنه... حالم از خودش و کاراش به هم می خوره ...همیشه تو اتاق دارم از بوی کت نشسته این آقا عق می زنم :(
قانوناش هم مث خودش بوی بد می دن