یکشنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۹

واسه تولد بابات همون ادکلن رو بگیر و خلاص!

دیشب رفته م برای تولد بابام یه گوشی ِ باحال خریده م.
با آقای فروشنده شرط کرده م که اگه اینو نخواست، تا فردا شب (یعنی امشب) حق تعویض دارم.
با کلی ذوق و شوق میام کادو پیچ میکنم و بهش میگم چشم ها بسته... دست ها جلو... و جعبه رو میذارم کف دستش.
وقتی میبینه براش گوشی موبایل خریده م و شر ِ اون 2600 کوفتی رو از سرش کم کرده م، از شدت خوشحالی تشنج میکنه.
خلاصه... ماچ و بغل و اینا.
یکی دو ساعتی میشینم پیشش و با هیجان همه چیز رو براش توضیح میدم. از GPS گرفته تا sms نوشتن و این چرت و پرتا.
و 5 دقیقه... فقط 5 دقیقه خودش تنهایی با گوشی کار میکنه. داد و فغان که آهای من این گوشی رو نمیخوام!
همه با چشم های گرد شده می پرسیم چرا؟؟؟
  • فونت ش ریزه... ویبره ش ضعیفه... تقویم فارسی نداره
بالا میری، پایین میای... ولی حرف مرد یکیه!

امروز بردمش همون مغازه. ازش خواهش کردم مراعات جیبم رو بکنه.
از آیفون 4 و بلک بری و اچ تی سی گرفته... تا دره پیت ترین سامسونگ ها رو هم امتحان کرده.
کل ویترین های یارو رو یک دور کامل میاره پایین.
در نهایت یه گوشی برداشته که تقویم فارسی اصلا نداره، فونتش هم از اون چیزی که فکر میکنی ریز تره!
دیگه هیچی نگفتم، مستقیم رفتم سمت صندوق تا حساب کنم دیدم آقای صندوقدار 10 تومن هم بهم پس داد. کلی خدا رو شکر کردم.

خواستم بگم  یه همچین بابای گوگولی ای دارم من.

۱۰ نظر:

Unknown گفت...

چه پسر خوبی !! حالا چی خرید بابات آخرش ؟

Niu Sha گفت...

جیگرِباباتو..تولدش مبارک.. راستی.. چقده خوبه که براش گوشی خریدی..حالا چی گرفتی ؟
راست میگن خوب نمی تونن با فونت ریز کار کنن..این مشکل همه باباهای گوگولی دنیاست.. سخت نگیر

یازده دقیقه گفت...

چه باحال. پس خود مردا هم برا خرید کادو برا مردا مشکل دارن... شما هم آخرش می رسید به همون ادکلنه : )))

ايوب گفت...

بابات به فكر جيب تو بوده مي خواست 10 تومن تو جيبت كنه بچه

شادی گفت...

ببخشینا یه خنده با ذوق از ما سرزد

خیلی باحال بود

تولدشون مبارک...

ناشناس گفت...

i want to sse u.can i?

ناشناس گفت...

هوس پیاده روی با تو، تو کوچه پس کوچه های جلفا رو کردم
همینطور هوس اصفهان
خیلی خیلی زیاد
امضا: گوریل فهیم
:)

بهار گفت...

واقعا محشرن این بابایون

zahra گفت...

دم بابات گرم

من گفت...

مباركه
اما امادگيه اينو داشته باش كه ممكنه اين جمله رو هر از گاهي بشوي" ولي به پاي گوشي قبليم نميرسه!"