شنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۹

دیگه واسه چی سوال می‌کنی؟!

یعنی اگه می‌تونستم خفه‌اش می‌کردم.
اصولا همه آرایشگرها #@*%$ اند. زنانه‌ها رو نمیدونم، اما مردانه‌ها همه‌شان کپی پیست همدیگه هستن.
ای کاش اون موقعی که دارن پیشبند رو واسه ت می‌بندن، بجای اینکه توی آینه نگاه کنن و بگن "چه دستوری دارید؟" می‌گفتن "با اجازه می‌خوام فلان مدلی برینم روی سرت، فقط اینو بلدم".
مرتیکه عن، خوبه گفتم اصلا کوتاه نشه، فقط میخوام یه ذره مرتب کنی، همینجوری شلخته و گوسفندی بمونه که الان نشینم با موهایی که ارتفاعشون از ۵ سانت تجاوز نمی‌کنه تایپ کنم!!
تا زمانی هم که دوباره موهام بلند بشه، هر بار که خودم رو توی آینه ببینم به کلیه عناصر خانواده‌اش سلام می‌رسونم.

۷ نظر:

پریزاد گفت...

فکر می کنم اونایی که آرایشگر میشن یه ژن مشترک حرف گوش نکنی تو وجودشون دارن ... منم وقتی میرم آرایشگاه همین مشکل رو دارم ، بارها و بارها عینا گفتم چی می خوام اما گوششون به این حرفها بدهکار نیست :دی

mastaneh گفت...

حالا خوبه موهای تو باگذشت 1 ماه بلند میشه. آرایشگر من عرض معذرت طوری rid روی سرم که حالا حالا دستم بنده موهامه

ايوب گفت...

سوال مي پرسه كه فحش كه بهش مي دي حلال باشه و دليل داشته باشه
آره كاملن موافقم اين آرايشگراي *** گوش نمي دن چي مي گي كار خودش را مي كنه ***
هر بار مي رم مي گم نمي خوام روي موهام را با تيغ بگيري بد مي شه كوتاه نكن سيخ مي شه اگر فهميد ؟!!!

پوریا گفت...

سلام مارو هم برسون

نگار گفت...

متاسفم.هیچی به اندازه یه مرد با موهای 5 سانتی!خوب بقیه اش رو نمی گم!

من گفت...

فك ميكنم الان يه چند mm اي بلند شده باشه! نه؟! :پي

یه داوطلب گفت...

ارایشگر بنده بعد از اعتراض به این که چرا دو ساله موهامو کوتاه نکردم!! در یک اقدام انقلابی به جای 5 سانت 10 سانت موهامو کوتاه فرمودن!!تا من دوباره تا مدت ها از دیدن ایشون محروم بشم!!!