سه‌شنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۹

519+1

کلی چیز میز نوشته بودم، + یه آهنگ که می‌خواستم شما هم گوش کنید. رفتم 4shared می‌بینم اکانت منو Ban کردن!
حالم گرفته شد در حد مرگ. یعنی تمام اون ۸ گیگ و خرده‌ای موزیک که در طول این ۴ سال و اندی با بعضی از پست‌ها به اشتراک گذاشته بودم همه‌اش دود شده رفته هوا. لعنتی.
دلم می‌خواد برم به صاحبش بگم اگه می‌خوای کپی رایت و این چرت و پرت‌ها رو رعایت کنی پس گه خوردی سایت آپلود واسه موزیک و ویدئو و.. راه انداختی، آخه به چه حقی اومدی حساب منو یکهو بستی؟ مرتیکه شاغال.


مهم: کامنت‌های پست قبلی رو که دیدم بسی نا امید شدم. یعنی واقعا پیش خودتون فکر کردید من خوابِ اون "سه چرخه" ای رو دیده‌ام که مثل دوچرخه‌ست، سوارش می‌شن و رکاب می‌زنن؟؟
نخیر آقا جان، نخیر.. منظور من اون یکی ۳ چرخه ست، Threesome و اینها 😛

۶ نظر:

Unknown گفت...

سلمان حق بده به مردم ! واقعا خیلی بد بیان کردی. یعنی دقیقا شبیه یه سه چرخه که بچه ها استفاده می کنن گفتیش ! اما در مورد این چیزی کهخ واقعا نظرت بوده >>>> بـــه بـــه ! شما یه کمی خواب ببین سلمان جان ! شنیدی شتر در خواب بیند پنبه دانه !

ایوب گفت...

سه چرخه را هستم
ولی 4shared ته ضد حال

رقصنده برای کورها... گفت...

خیلی حیف شد. از سلیقه ی آهنگیت خوشم می آد و با بیشتر آهنگایی که share می کردی واقعا زندگی کردم. فکر می کنم یک تشکر بدهکارم. واقعا تا اینجاش ممنونم و متاسفم بابت این جریان...

پوريا گفت...

شبا چی میخوری از این خوابا می بینی؟ منم میخوام!

ستاره گفت...

سلمان ، منم هفته ی پیش رفتم یه اهنگی آپلود کنم ،نیاورد واسم .یه ارور چرت و پرتی داد تو مایه های همین کپی رایت و اینا.
بعد اخه همون اهنگه رو رفتم سرچ کردم بیش از کلی لینک داد بهم ،اخه این چه قانونیه که بقیه اپلود کنن من نکنم ولی به نتیجه نرسیدم.
در هر حال ، ادامه بده ،برو تو مدیا فایر ،یا اصلا همین سرور ایران بلاگ خودمون!که البته زیاد خوب نیس ولی موقع ضرورت به درد می خوره ...
من بیشتر خواب دوچرخه میبینم و دلم بچه گی هامو می خواد که زیاد دوچرخه سوار می شدم.

ستاره گفت...

خواستم مثه یلدا تاکید بیشتر کنم که بد بیان کرده بودی.
خوش باشی :دی