جمعه، بهمن ۱۵، ۱۳۸۹

آقای "میم" عزیز، از بین این همه آدم فقط زورت به من رسید؟

چند ماه پیش یه گروه 9-8 نفره ی هم سن و سال خودم از فلان جا برای یه کار تحقیقی به اون پروژه ای که توش دارم کار میکنم اومدن، و منم از طرف شرکت خودمون قرار شد باهاشون همکاری کنم.
توی اون اکیپ یه دختره هست که به نظر من شدیدا جذاب و در عین حال خیلی هم آدم حسابیه.
اون اوایل، عملا مقاومت کردن برای اینکه بهش نخ ندم تقریبا غیر ممکن بود، با این حال اصلا به روی خودمون نمی آوردیم. آخرین بار سه چهار هفته پیش بود که دیده بودمش.

امروز ظهر واسه یه کار اداری رفته بودم بیرون. موقعی که برگشتم دیدم یدونه Porsche Boxster قرمز دقیقا پشت دیوار کارگاه پارک کردده. تو دلم گفتم آخه کدوم کس خلی دلش اومده این ماشینو اینجا پارک کنه؟؟؟
هیچی، بیخیال توی یکی از طبقات بودم که یهو دیدم همون دختره اومد جلو و سلام و حال و احوال. پشت سرش هم آقای "میم" اومد جلو و سلام و تعارف.
همینطور که داشتیم با هم دست میدادیم ناخوداگاه به شوخی بهش گفتم آخه مرد حسابی، این ماشینو باید اونجا پارک کنی؟ من اعصابم ضعیفه ها.
خندید و گفت سخت نگیر پسر، چیزی نمیشه.
باز خندیدم و گفتم من اگه پورشه داشتم عمرا جرئت (تخم) نمیکردم بیشتر از 30 ثانیه یه همچین جایی پارکش کنم.
خدایی اصلا فکرش رو هم نمیکردم آقای "میم" ممکنه پورشه داشته باشه.
و این آقای "میم" هم توی همین اکیپه. و به چشم برادری! انصافه یه جنتلمن کامله.
با سمیرا اومده بود چندتا عکس بگیرن و یه سری متر کشی کنن و برن. خیلی چیک 2 چیک بودن.
تقریبا 1 ساعت بعد، موقعی که داشتیم خدافظی میکردیم تو دلم به "میم" گفتم کوفتت بشه. اما بعدش پشیمون شدم، گفتم نوش جونت، ولی جون من قول بده حرومش نکنی این دختر رو، حیفه.

گذشته از همه این حرف ها، امشب این اراجیف رو فقط واسه این نوشتم که بگم امروز بد جوری حالم گرفته شد. اینا رو نوشتم تا یه ذره دلم خنک شه.
میدونی، "میم" ها به مراتب فرصت های بیشتر و بهتری برای انتخاب کردن و انتخاب شدن نسبت به "من" دارن. لزومی نداشت یکی از معدود فرصت های منو اینطوری بزنه داغون کنه.

۱۲ نظر:

نون گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
نون گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
بی پــَــروا گفت...

:)

ایوب گفت...

اون که مسلم در این مورد خاص قانون جنگل و برتری کاملن رعایت می شه
بد دردیه می بفهممت

mastaneh گفت...

bebakkhshid man ye soale fani daram dar che sorat mishe goft ye dokhtar haroom shode va aya emkane haroom shodane pesar ha ham hast

Unknown گفت...

الــــــهی !!!!!

ستاره گفت...

اکشال نداره. ما دعا میکنیم وضعت بهتر از میم بشه. یکی خوب تر از این دختره هم گیرت بیاد خوبه ؟:دی
چند وقته نیامده بودم .قالبه چه خوب شده !
راستی یه چیز دیگه ام می خواستم بگم. میشه اون سیستم پیشنهاد اهنگ تو راه بندازی؟ من از بس اهنگام تکراری شده دیگه اعصاب ندارم :دی

پسرک دویست تومنی گفت...

این نون چرا داره فحش میده ! کلا اهل کانت دادن نیستم اما دلیل فحش دادن این نون جان رو نمیفهمم ! حالا تو خودت خیلی انسانی که دیگران ُ به انسان نبودن محکوم میکنی ؟

Iman گفت...

رونوشت به خانم ن!
به نظر من اینکه اسمتو نوشتی نون
یعنی اینکه می ترسی آبروت بره از اینکه کسی مثل من بفهمه که چه حرف ها و فحش های رکیکی داری می زنی!
اگه به درستی حرفهایی که میزدی اعتقاد داشتی نمی نوشتی ن!
این نمیشه که هرکی سرشو انداخت اومد رو پست یکی سر فحشو کشید بهش و رفت و آخرش هم بنویسه ن!
هرکی به طرفه به قاضی بره خوش حال بر میگرده!

HaDiS گفت...

حقش بود چند تا خط می نداختی رو ماشینش سلمان...:دی

Morteza گفت...

سلام سلمان ... نبودی یا نبودم جند وقتی .. مهم نیست ... سعی می کنم بیشتر باشم

یکـ عدد دختر گفت...

ای بابا دنیا ارزش این چیزا رو نداره، ببین تو عوضش تو شرکت می تونی با وانت اینور اون ور بری...اگه زیدتم سوار کنی کسی شک نمی کنه...حالا اون میم جرات داره زید سوار کنه فورا همه میگن..اااا نگاش کن! دختر سوار کرد....
جونه من
برادر من
تنت سالم باشه