یکشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۹

کمک لطفا

اونقدر عجول و دست پاچه ام که حتی قبل از اینکه یه نگاهی به لیست کالج ها و دانشگاه های نیویورک بندازم، اول از همه میرم قیمت خونه و آپارتمان 1 خوابه ی شصت هفتاد متری توی بروکلین و کویینز و منهتن و آپر ایست ساید رو چک میکنم. و با وقاحت تمام چند مورد رو هم پسند میکنم!!!
اصولا همیشه تا یاد دارم همینقدر هول بوده ام. اگه برای رسیدن به چیزی، یه پروسه و مراحلی وجود داشته باشه من همیشه از آخر به اول شروع میکنم!

این دفعه دیگه جدی جدی تصمیم گرفته ام. خسته شده ام از بس سعی کردم خودم رو با اون چیزی که هستم وفق بدم. واسه 1 بار هم که شده میخوام تو زندگیم لگد بزنم به همه ی چیزهایی که دارم و برم دنبال اون چیزی که دلم همیشه میخواسته.

میخوام از اول شروع کنم برم گرافیک و یا طراحی داخلی (و کلا توی این زمینه) بخونم. فقط هم میخوام نیویورک باشم.
اما...
در زمینه apply کردن و این چیزا با گاو هیچ فرقی ندارم. واسه همین یه خورده از اون کسانی که آشنایی دارن راهنمایی لازم دارم که مثلا از کجا باید شروع کرد؟ با کی مکاتبه کرد؟ و الخ
از اینجا لیست کالج ها و دانشگاه های نیویورک رو پیدا کرده ام، اگه لازم باشه به همه شون درخواست میدم.

خلاصه اینکه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

۵ نظر:

sasan گفت...

salman jan salam, khoobi? agha komaki bekhay man dar khedmatam, faghat ye chizi...dari bozorgtarin eshtebah ro mikoni ke khodeto mahdood mikoni be ye state va bad ham yek keshvar...avalin marhale zaban hast...bayad toefl bedi...chon bazi jaha to amrika bambol dar miaran va ielts ro ghabool nemikonan...badesh vase amrika bayad GRE bedi...alan paziresh bad shode..yani sakht shode...fund ya komak hazine ham az oon bad tar shode va kheili sakht shode....to ke dari be new york fek mikoni new york kheili geron hast va khob kheili ham sholoogh hast va feshare zendegi balast...vase GRE va TOEFL ketab haye longman va barrons khoob hast...kolan ketab inaro mitooni peyda koni....ahan bebin be nezaram behtarin kar in hast ke dar site www.applyabroad.org ozv beshi va onja har chi delet mikhad hamon ja bedast biari...ama begam ke amrika vase master aslan fund nadare va vase phd age bedan fund midan ke onam alan sakht shode chon oza eghtesadi vaghean eftezah hast....be nazare man vase canada ham apply kon va hatta europe...ama avalin chiz to on site ozv sho ke kheili komaket mikone....mokhlesim...
sasan

شمیم گفت...

چه جالب من اومدم دقیقا حرفای ساسان بزنم و و اون سایت معرفی کنم در ضمن من هنر خوندم اگه کمکت میکنه !!!

میم گفت...

سلام... خوبی رییس؟!
توی گوگل بنویس "اپلیکیشن فرم فور یونیورسیتی " کلی فرم درخواست ثبت نام و ... برات میاره به انگلیسی... همونا روی واسه خودت کپی پیست کن ...
...
رفتی خارج هوای مارو هم داشته باش...
من با فیل.ترکش آپدیت کردم...
با دوز خیلی خیلی بالا!!

مستانه گفت...

من درباره اطلاعاتی که تو میخوای نمی تونم کمکی بکنم اما فقط می خواستم بگم من از اینکه داری برای رفتن قاطع تر فکر میکنی و عمل میکنی خیلی خوشحالم میدونی بلاخره یه جا یه زمانی آدم باید تصمیم بگیره می خواد اسیر موج بشه و مثل بقیه زندگی کنه یا یه راه متفاوت طی کنه.

شادی گفت...

چه پست مطلوبی...

به این راهنماییها احتیاج دارم به شدت