جمعه، فروردین ۱۹، ۱۳۹۰

542

حالم خوبه.
یه بسته Tobleron گذاشته ام جلوم و دارم یکی یکی همه شون رو میخورم.
مثه اسب Grenade و Just The Way You Are ه Bruno Mars رو گذاشته م بخونه و هی تکرار کنه.
گاهی وقتا اخلاق حال به هم زنی دارم واسه آهنگ گوش کردن. الان هم از همون موقع هاست که این 2 تا رو گذاشته م تا آخر شب بخونه. و قاعدتا تا زمانی که توی همین مود باشم همین موزیک متن دادمه خواهد داشت!
از وقتی که "4 شرد" حساب کاربری م رو بست دیگه تصمیم گرفته بودم آهنگ آپ نکنم و فوقش بیام بگم برید فلان آهنگ رو خودتون گوش کنید (به من چه دیگه) اما نشد مقاومت کنم. فعلا آزمایشی یه جای دیگه حساب باز کردم ببینم اخلاقش چطوره.
آهان. یدونه کیبورد جدید هم خریده م. پارسال که مونیتورم مشکی شد کیبورد سفیدم خیلی تو ذوق میزد، اما همون رو خیلی دوستش داشتم، از بس که کهنه و کار کرده بود. اصلا همه دکمه هاش صیقلی شده بودن. تازه، موقع تایپ کردن مثه ماشین تحریرهای زمان جنگ جهانی چیلیک چیلیک صدا میداد. این جدیده فقط خوشگله. راحت نیست، صدا نداره، بک اسپیسش کوچیکه، حرف "پ" رفته اون بالا کنار = و +. بعدش هم، از بس که صاف و تخته، اصلا جای دکمه ها رو تشخیص نمیدم.

پ.ن: یعنی الان همه فهمیدید اینا رو واسه این نوشتم که این کیبورده رو امتحان کنم؟ :پی

۲ نظر:

سامان گفت...

سلام سلمان، از وبلاگ یلدا دنبالت کردم و خواننده ی دائمیت شدم.
حال نظر دادنو ندارم بنابراین اصلا نمیخواد نظر بدی.
خوشحال میشم سر بزنی وبلاگم.

شادی گفت...

آخی... کیبورد من الان مثل همون سفیدس.... با صداش حال می کنم... وخصوصا وقتی یه انگشتی یا یه دستی تایپ می کنم