یکشنبه، آبان ۱۳، ۱۳۸۶

ریش

سلام به همگی
چطورین شماها؟
بشتابید که مهمون جدید داریم...
این شما و این هم عسل خانوم (تقویم من) که به جمع ما اضافه شدن.
امروز از طرف ایشون درخواست یه آهنگ جدید از Beyonce and Shakira رو داشتم که با کمال میل برای همه آپلود کردم.
آهنگ خیلی باحال و پایه ای هستش... (الان روی صندلی دارم قر میدم!)
بگذریم، دیگه چه خبرا؟
پسر امروز مامانم کلید کرده که ریش هام رو بزنم.
۲ هفته ای هست که "ریش کثیف" گذاشتم. خیلی باهاشون حال میکنم. تازه با مدل موی سیخ سیخ هم توپ میشه اما امروز از صبح مامانم گیر داده میگه: "بزن این ریش ها رو... دوست دخترت حالش به هم نمیخوره این شکلی میبینه تو رو؟"
چپ و راست هم صدام میکنه بسیجی. یکی نیست بگه بسیجی ها دلشون هم بخواد!
اونوقت همه میگن بهت اومده این مدلی. تازه میخواستم برم موهام رو از ته کوتاه کنم.
وقتی هم این میترا (مامانم رو میگم) کلید میکنه دیگه کلید میکنه ها... پدرت رو در میاره. اصلا نمیشه در مقابلش مقاومت کرد.
مثلا چند سال پیش که ریش چونه ام رو خیلی بلند کرده بودم یه بار که خواب بودم با قیچی اومد و یه تیکه اش رو قیچی کرد روانی.
این دفعه میخوام مقاومت کنم اما مطمئن نیستم! چون طوری روی مغزت پیاده روی میکنه دیگه از خیر هرچی که باشه میگذری.

هیچ نظری موجود نیست: