دوشنبه، دی ۰۳، ۱۳۸۶

ما اینیم دیگه

سلام به همه
این یه آپ کاملا Challenging هستش بین من و آقا شیره!
(البته این موارد بین من و Leo کاملا عادیه... فکر بیخود نکنین. ما به این کارای هم عادت داریم. خل بازی های ما ۲ تا رو زیاد جدی نگیرید! این رو هم واسه این مینویسم که شما هم ۱ ذره در مشنگ بازی ما شریک باشید)
راستش امروز ظهر شهریار زنگ زد بهم و گفت: کامنت های جدیدت رو دیدی؟
گفتم نه، چطور مگه؟
گفت: یه درخواست خف ف ف ف داری. عمرا گیرش نیاری.
همون موقع کامپیوترم رو روشن کردم تا ببینم جریان چیه؟

شیما این آهنگ رو درخواست داده بود. خلاصه اینکه هر ۲ تایی پشت کامپیوترهامون دنبال آهنگ میگشتیم اما شهریار همش میگفت کیفیت ها خیلی بیخود هستن و عمرن پیداش کنی. من خیلی گشتم و ... خلاصه از این حرفا.
تنها چیزی که پیدا کردم یه فایل rar به حجم ۷۶ مگابایت بود که ۲۰ مگ رو گرفتم اما بعدش پشیمون شدم و لینک مستقیم رو برای شیما میل زدم.
بعد از اینکه تلفنمون تمام شد من باز هم به جست و جو ادامه دادم و از اونجایی که "ما اینیم دیگه" یه سوررس خوب ازش پیدا کردم و فورا قبل از اینکه شهریار هم بتونه یه چیزی دست و پا کنه آپلودش کردم و الان هم در خدمت شما هستم!!!
بعد از این پست هم میخوام برم کتابخونه. بعدش هم برم تقشه های پروژه ام رو پلات کنم چون فردا باید تحویل بدم.
من برم تا این شهریار کار خودش رو نکرده!
تا بعد

پ.ن: من همین الان امتحان کردم... لینک سالمه و کاملا کار میکنه! (شهریار الکی بهونه نیار)

هیچ نظری موجود نیست: