دوشنبه، دی ۱۰، ۱۳۸۶

آخرین پست سال

راستشو بخوای اصلا دل و دماغ آپ نداشتم اما چون آخرین روز 2007 هستش دلم نیومد.
امروز حل تمرین پی بود. ساعت ۱۱ با Q رفتیم دانشگاه و بعد از حدود ۲ سال دوباره سر کلاس بیات نشستم. عجب آدم باحالیه... خوشم میاد ازش.
تا ۴.۵ دانشگاه بودیم. خیلی مساله حل کرد اما هیچی هم حل نکرد! یه جورایی تضعیف روحیه بود. اما سر کلاس خیلی خندیدیم از دستش.
امروز طرح قرمز ایرانسلم تمام شد و معنیش اینه که دیگه از sms مجانی خبری نیست. البته همون صبح که پیغام اومد که "طرح تشویقی شما به پایان رسیده است و ..." دوباره طرح قرمز رو فعال کردم چون به هر حال sms دونه ای ۴ تومن خیلی بهتر از دونه ۱۶ تومنه!
دیگه چی دارم بهتون بگم؟... آهان... دیروز رفته بودم سراغ نصیری که DVD بگیرم، دیدم که یه سری تلفن بی سیم T...Com آورده. خیلی باحال بودن. خلاصه اینکه یکی از ارزون ترین مدل هاش رو خریدم واسه اتاقم! (الان اعتراف میکنم که حماقت کردم ۵۶ تومن تلفن خریدم اما خریدم دیگه)
چند دقیقه پیش شهریار تلفن زد و گفت بزن vh1 که داره از H.I.M کلیپ میذاره. من هم گفتم پس من هم ازش آهنگ میذارم.
کمتر از ۲۰ دقیقه دیگه 2008 از راه میرسه. امیدوارم سال جدید برای همه سالی پر از سلامتی و شادی و خوبی باشه.
باز هم میبینمتون.

کریسمس مبارک

هیچ نظری موجود نیست: