چهارشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۶

زود بنویسم و برم

سلام به همه
چطورین بچه ها؟ خوبین؟ خوش میگذره؟
نمیدونم چرا اینقدر دلمان برایتان تنگ شده بود.
تا یادم نرفته اجازه بدید آهنگ درخواستی شیما خانم رو بهش تحویل بدم. ۲ روزه که این آهنگه افتاده اینجا و منتظره که آپش کنم بره برسه دست صاحبش.
امروز یه کار خیلی جالبی کردم. اگه OK شد شما رو هم خبر میکنم. (البته به احتمال زیاد خودش صداش رو در میاره و احتیاجی نیست که من کسی رو خبر کنم)
یه خبر دیگه هم اینکه ۲ روز بود میخواستم بهتون بگم اما نمیشد. مدیر ارشد پی هالز، یعنی آقای دانیال هم به بلاگ من اومده بوده. تازه واسه پست "یخ میزنیم" هم کامنت داده بود. فرداش که رفتم پی هالز دیدم که پولهای حسابم یدفعه زیاد شدن!. بعدش متوجه شدم آقای دانیال بابت وبلاگم ۱۹۰۰۰ شاهی هم جایزه بهم داده بود. کلی از خودمان ذوق تراوش نمودیم. اینقدر ذوق نمودیم که همون موقع ۱۰۰۰۰ تا واریز کردم به حساب شهریار!!!

جمعه امتحان "اصول تصفیه آب و فاضلاب" دارم. عجب درس مزخرفیه. اگه میدونستم اینجوریه یه واحد دیگه بجاش بر میداشتم.
الان که بلاگ تارا رو میخوندم احساس کردم که منم مثه تارا وقتی چشمم به کامپیوترم میوفته نمیتونم مقاومت کنم. واقعا مشکل دارم باهاش. اگه اینجوری بخواد پیش بره میرم میندازمش توی خیابون!!!

این آب و فاضلاب خیلی حرص میده. واقعا جفنگه. خدایا بهم تحمل بده که بتونم تا آخر بخونمش. راستی عاطفه هم امروز SMS داد که کارشناسی قبول شده. یادتون باشه که یه شام حسابی ازش بگیرید.

امروز بعد از ظهر mulivision 3 فیلم 300 رو گذاشته بود. ندیده بودمش. عجب فیلم چرتی ساختن. از دیدن persian ها با اون شکل و قیافه واقعا احساس بدی بهم دست میداد. آخه کجای تاریخ نوشتن که ایرانی ها این شکلی بودن؟! تنها چیزی که از این فیلم برام جالب بود Visual Effect ش بود. تا جایی که میدونم همون تیم گرافیکی که فیلم Sin City رو طراحی کرده بودن روی پروژه 300 هم کار کرده بودن. به هر حال که فیلم خیلی خیلی چاخانی بود.
فردا میبینمتون

شب همگی خوش

هیچ نظری موجود نیست: