شنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۸۶

بوی مورفین میاد

Ciao
حال و احوالتون چطوره؟
من که این چند روز اصلا خوب نبودم. از ۴ شنبه شب افقی شدم. واقعا حالم افتضاح بود. توصیف نمیکنم براتون.
امروز هم با اینکه خیلی خیلی بهتر شدم اما هنوز هم غش میکنم واسه خواب. باورتون نمیشه اما این چند وقت من هر روز بیشتر از ۱۸ ساعت خواب بودم و اون زمانی رو هم که بیدار بودم داشتم سوپ و کته ماست میخوردم!
۱۵ و ۱۶ ام ۳ تا امتحان دارم. دوشنبه ساعت ۱ راه آهن دارم که تا این لحظه ۱۰ صفحه هم نخوندم. ۳شنبه ساعت ۱ هم همزمان روسازی و سازه های بنایی دارم. روسازی از هفته های قبل یه چیزایی خوندم اما سازه بنایی هیچی!!!
این هوای لعنتی هم انگار که توش گاز خواب آور تزریق کردن. فقط دلم میخواد بخوابم.
تو رو خدا برام دعا کنید. اصلا وقت ندارم. من برم دیگه.
۳ شنبه شب میبینمتون با یه عالمه حرف!
مواظب خودتون باشید که مثه من مریض نشید که خیلی مزخرف بود.

هیچ نظری موجود نیست: