دوشنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۶

بدون عنوان

تنها چیزی که از این ۲ روز میتونم براتون تعریف کنم اینه که ظاهرا غافلگیری هنوز ادامه داره!
دیشب یکی از دوستای خیلی خوب و قدیمی ام (که شما نمیشناسیدش) تماس گرفت و قرار شد که همدیگه رو ببینیم. خیلی خوب بود که دیدمش. دلم خیلی براش تنگ شده بود. دست آخر موقع خداحافظی متوجه شدم که واسه Valentine برایم هدیه گرفته. حدس بزن چی... یکی از جدید ترین مدل های Ray Ban. باور کن نمیدونستم باید چیکار کنم. میدونی... اصلا انتظار همچین کاری رو نداشتم.

امسال ۲ بار سوپرایز شدم. واقعا نمیدونم از این دوستای خوبم چطوری تشکر کنم. راستش یه جورایی از خودم خجالت میکشم چون من اصلا به این فکر که بخوام براشون هدیه بگیرم نبودم و الان هم این کار دیگه هیچ فایده ای نداره. بنابراین تنها کاری که میتونم بکنم اینه که از صمیم قلب از این ۲تا دوست خوبم تشکر کنم.

فردا صبح با مامانم میخوایم بریم مراسم مامان محمدرضا.
چند روزه که اینترنت من داغون شده. امروز که با شهریار صحبت میکردم گفت که ظاهرا لنگر یکی از ناوهای توی خلیج فارس افتاده روی فیبر نوری خاورمیانه و اینترنت رو له کرده! (شوخی نمیکنم. کاملا جدیه)

درضمن تارا خانم، این شهریار آلبوم کامل آهنگ درخواستی شما رو داره. برو ازش بگیر تا فرار نکرده. به خدا من ۲ روزه به eMule آویزون شدم اما فقط ۱۰ درصد دانلود شده.

هیچ نظری موجود نیست: