یکشنبه، بهمن ۲۸، ۱۳۸۶

نخواستیم بابا

نزدیک ۲ هفته ای میشه که به شدت دنبال یه internet explorer ورژن 7 میگشتم. با اینکه اصلا ازش خوشم نمیاد ولی خیلی جاها (مثلا همین بلاگفای خودمون) مجبوری که فقط با IE کار کنی. واسه همین تو مخم رفته که ۷ رو نصب کنم. تا این لحظه شاید ۳۰ تا فایل نصبش رو دانلود کردم اما همه fake بودن. به توصیه شهریار رفتم و از نصیری یدونه از این cd هایی که توشون همه چیز با کرک پیدا میشه رو خریدم و با خوشحالی تمام، اکسپلورر ۷ رو نصب کردم.
وقتی کامپوتر رو restart کردم تا برم و ببینم این ورژن ۷ که میگن خیلی توپ شده چیه، با یه ارور مزخرفی رو به رو شدم که از کامپیوترم هیچی باقی نگذاشته بود!
به ۱۰۰۰ بدبختی با Safe Mode وارد شدم. یه desktop خالی و یدونه فلش موس... دیگه هیچی. فقط دعا میکردم که Task Manager کار کنه. بالاخره با تسک منیجر تونستم system restore رو پیدا کنم و خودم رو نجات بدم. البته در اینجا لازمه که از کمک دکتر شهریار هم تشکر کنم که location این سیستم ریستور کوفتی رو به من نشون داد وگرنه خیلی بیشتر از اینها علاف بودم.
مرده شور این وضعیت رو ببرن که نمیشه مثه آدم یه IE.7 رو راحت و بدون کرک نصب کرد. قبلنا این مایکروسافت جهان خوار تا این حد به ویندوزهای تقلبی ما گیر نمیداد ولی الان دره پیت ترین نرم افزارها هم برات شاخ میشن.
نخواستیم بابا... اکسپلورر ۷ ارزانی خودتان باد... ما یدونه از اکستنشن های FireFox رو با کل کمپانی شما عوض نمیکنیم. قربانش بروم که همین چند روز پیش به ورژن 2.0.0.12 آپدیت شد.

بگذریم. امروز Mouse *** خل عقب افتاده ام رو عوض کردم. یه Genius مشکی خریدم. ظاهرا موش خوبیه!
امروز فیلم علی سنتوری رو هم خریدم. فردا میخوام سر فرصت بشینم ببینمش.
دیگه حرفم نمیاد
خیلی حوصله مان سر رفته
فردا برایتان درد دل میکنیم. یعنی همین امشب میخواستم بنویسم اما ورژن ۷ سوژه دستم داد.

هیچ نظری موجود نیست: