جمعه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۷

یک بازی فرهنگی

این بار با یک بازی ادبی - فرهنگی - هنری در خدمت شما هستیم.
از طرف یه دوست خوب به اسم آلبا دعوت به یه بازی جدید شدم. بازی چیه؟ باید اسم ۱۰ تا کتاب، ۱۰ تا فیلم و ۱۰ تا موزیک خوشمزه ای که مزه ش هنوز زیر دندونت هست رو بنویسی.
کلا این رو بگم که نتونستم ترتیب رو رعایت کنم. منظورم اینه که انتخاب ۱ و ۲ و ۳ و ... برام سخته. همه این ۱۰ تا هایی رو که نوشتم، دوست دارم. (گرچه یه ذره از ۱۰ تا بیشتر شدن)

۱۰ کتابی که دوست می داریم

  • ۴ جلدی سرزمین جاوید
  • خداوند الموت
  • خانوم
  • امینه (الان دارم میخونمش)
  • سالن ۶
  • راز داوینچی
  • بیگانه
  • عایشه بعد از پیامبر
  • محمد، پیامبری که از نو باید شناخت
  • بعد چهارم
  • مکتوب
  • زمانه
  • زوربای یونانی
  • ...

۱۰ فیلمی که دوست می داریم

  • Constantine
  • se7en
  • ۳ گانه ی The Lord Of The Rings
  • سارا
  • Sin City
  • 21 گرم
  • Pulp Fiction
  • Match Point
  • Cold Mountain
  • Enemy at The Gates
  • لیلی با من است
  • گلادیاتور
  • ذهن زیبا
  • ۲ قسمتی The Underworld
  • آپارتمان
  • بابل
  • Head in Clouds
  • بوی خوش زن
  • یکشنبه غم انگیز
  • Mr. Brooks
  • The Secret
  • Blood Diamond
  • Derailed
  • هیولا
  • ارتفاع پست
  • The Departed
  • Closer
  • ۳ گانه ShreK
  • Zodiac
  • فیل
  • Deer Hunter
  • (فکر کنم بس باشه دیگه... تا فردا صب هم میتونم اسم فیلم بنویسم)

۱۰ موزیکی که دوست می داریم


  • همه این آهنگ هایی که تا حالا اینجا آپلود کردم و از این به بعد هم خواهم کرد!
  • همه آلبوم های Pink Floyd
  • همه آلبوم های Linkin Park
  • همه آلبوم های MetallicA
  • همه آلبوم های Limp Bizkit
  • همه آلبوم های KoRn
  • همه آلبوم های Nirvana
  • همه آلبوم های Bon Jovi
  • Bruce Springsteen
  • H.I.M
  • Papa Roach
  • Avril Lavigne
  • Mark Napfler
  • Muse
  • Bjork
  • Phil Colins
  • Crazy Town
  • Cold Play
  • Bryan Adams
  • Ronan Keating
  • Foo Fighters
  • Roxette
  • Madonna
  • The Cardiganes
  • Enya
  • Lindsay Lohan
  • Blink 182
  • کیوسک
  • Lionel Richie
  • Rammstein
  • Schiller
  • Hilary Duff
  • A-HA
  • Darren Hayes
  • Dido
  • Shania Twain
  • Queen
  • و خیلی های دیگه که فعلا مغزم یاری نمیده!

این هم از بازی جدید. تا قبل از اینکه پست جدید بدم این لیست رو باز هم تکمیل میکنم. از همه نویسندگان و کارگردان ها و گروه ها و خواننده هایی که اسمشون از قلم افتاد عذرخواهی میکنم.(پیغام خصوصی بدین تا به لیست اضافه کنم!)

طبق قانون من هم شیما و محمدرضا و کاوه و تارا و عاطفه و مستانه (برام mail بزن تا به اسم خودت پست کنم) و شهریار و دچار + Memol و شیما و هر کسی که دلش میخواد به این بازی دعوته.

هیچ نظری موجود نیست: