دوشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۸۷

امتحان اجباری

استاد مستانه یه امتحان اجباری واسه همه برگزار کرده و در این اوضاع کسل کننده و تکراری چیزی بهتر از یه امتحان جالب و در عین حال سخت نمیتونه آدم رو سرحال بیاره.

سوالات از این قراره:

۱- نظرتون درباره صکث پیش از ازدواج همسرتون چیه؟ اگر همسر شما پیش از ازدواج اینقدر صداقت داشته باشه که اعتراف کنه قبل از ازدواج با کسی که دوست داشته صکث داشته شما چه واکنشی نشون میدی؟

۲- آیا اساسآ اینکه همسرتون درباره صکث پیش از ازدواج توضیحی بده لازمه؟


***

سوال ۱:
من فکر میکنم این سوال چندتا جنبه ی مختلف داره. بنابراین من همه جوانب رو (البته از نظر خودم) توضیح میدم.

ثکص قبل از ازدواج با همسرم: ای کاش میشد این کار رو انجام داد. شاید خیلی رادیکال باشم اما واقعا مهمه. ۲ نفر که قراره با هم زندگی کنن فقط لازم نیست تا در فرهنگ و افکار و ایدئولوژی و هدف هاشون و چیزهای دیگه ای از این قماش شبیه به هم باشن، بلکه در مسایلی مثه جنبه های صکثی هم باید با همدیگه هم فکر باشن. باید بتونن با زبان صکثی همدیگه هم ارتباط برقرار کنن. زندگی که فقط چیزهای قلمبه سلمبه نیست. فرض کن یکی از طرفین خیلی پر حرارت باشه و اون یکی زیاد آتیشی نباشه. حالا هرچقدر هم که این ۲تا آدم با هم match باشن اما باز هم یه جای کار میلنگه. شاید مسخره باشه اما به نظر من خیلی مشکل مهمیه. این میتونه شروع خیلی از انحرافات در زندگی زناشویی باشه. بنابراین جواب من به این سوال به طور واضح مثبته.

نظرم راجع به اینکه آیا کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم قبلا با کسی ثکص داشته یا نه: بذار اولش رو کلی توضیح بدم. این قسمت از سوال دقیقا به طرز فکر، شخصیت و انصاف طرف مقابل برمیگرده. اگه من ِ نوعی کسی باشم که در زمان مجردی، خودم رو از این موهبت الهی بدون بهره گذاشته باشم و به جنس مخالفم دست هم نزده باشم، میتونم این انتظار و توقع رو از همسرم هم داشته باشم که اون هم مثه من رفتار کرده باشه و تجربه ثکص رو تا زمان ازدواجش به تعویق انداخته باشه.
برعکس، اگه من در زمان مجردی با جنس های مخالفم که در اون مقطع زمانی واقعا دوسشون داشته م و در حد خودم باهاشون صکث کرده م، پس نمیتونم از همسرم توقع داشته باشم که یه virgin باقی مونده باشه. خواهش میکنم این حرف من رو به هرزگی تعبیر نکنید. اگه من ِ نوعی با دوست دخترم یا دوست پسرم در مدت زمانی که با هم در یک رابطه ی دوستانه قرار داریم صکث هم داشته باشیم این اسمش هرزگی نیست. این دقیقا اسمش لذت بردن از همدیگه س. این یه نیازه که نه واسه دختر و نه واسه پسر هیچ فرقی نداره. اگه تشنه ای باید آب بخوری... با نوشابه تشنگی از بین نمیره. فکر هم نکن چون پسرم اینجوری حرف میزنم، اگه دختر هم بودم همین کار رو میکردم. با کسی که واقعا باهاش احساس راحتی میکردم بهترین سکانس های صکثی دنیا رو خلق و تجربه میکردم. اصلا هم برام مهم نبود که آیا بعدش با من ازدواج میکنه یانه.
نکته دیگه هم اینکه virgin (باکره) بودن ما آدم ها به این پلمپ فیزیکی نیست که برامون گذاشتن. مهم اینکه که فکرت virgin باشه وگرنه اونو که با چندتا اسکناس و برگه کاغذ و مقادیری دورغ به راحتی میشه ردیفش کرد.

برگردیم به سوال و جواب شخصی من: چون من به این نیاز خودم جواب داده ام پس این حق رو هم به همسرم میدم که اون هم به نیازش جواب مثبت داده باشه. من از اینکه تا اون موقع و با اون سن و سالش با کسی ثکص نداشته بیشتر تعجب میکنم تا اینکه بهم بگه که با دوست پسرش (هاش) صکث هم داشته. صداقتش برام قابل احترامه ولی ترجیح میدم صداقتش رو در طول زمان و بدون اینکه به زبون بیاره بهم نشون بده و ثابت کنه.

سوال ۲:
باز هم بستگی به دیگاه ۲ طرف به ماجرا داره. من به شخصه ترجیح میدم چیز زیادی ندونم. پیش فرض اولیه ی من اینه که قبلا بارها صکث داشته. گذشته ی اون فرد دیگه تمام شده و باید دید که در آینده چه تصمیماتی داره. با این حال دوست دارم از خصوصیات و علاقمندی های ثکصیش بدونم. اینکه چه چیزهایی اون رو هیجان زده میکنه و... . در کل دوست دارم بایدها و نبایدهای ثکصیش رو دقیقا بدونم!

۱ نظر:

شادی گفت...

این موضوع مخصوصا در جامعه ما که در حال گذار و تقریبا سنت شکنی هست خیلی جای بحث داره. من با نظرت موافقم. امیدوارم دیگران که اینو می خونن به پای هرزگی یا ... دیگه نذارن... .ولی خوب همیشه این تابوها بوده و هست و بستگی به ذهنیات طرفین داره ...