چهارشنبه، تیر ۱۹، ۱۳۸۷

139

خیلی دلم میخواد یه چیزی بنویسم اما چیزی واسه گفتن و نوشتن نیست.
چند روز پیش بیرون بودم که دیدم کولر علی ۹۰ روشن نمیشه. دیروز بردمش نمایندگی. تعمیرکارهای نمایندگی هم سرشون به ته شون پنالتی میزد. اطلاعاتشون از این ماشین یه ذره از من بیشتر بود. از ۱۲ تا ۵ و نیم اونجا بودم. بالاخره به این نتیجه رسیدیم که فن بخاری/کولر سوخته و خوشبختانه قطعه یدکی هم نیست. یارو میگفت قید کولر رو واسه تابستون بزن!
جون هرکی رو دوست داری تو رو به خدا تا قبل از اینکه من برم رومانی، یدونه فن واسه من گیر بیار.

یه خبر جدید دارم برات. MBC Persia هم اومد. فیلم با زیرنویس فارسی. دیگه برو حالش رو ببر.

یه آهنگ معرکه از Schiller برات میذارم جون من حتما گوش بده... I've Seen It All . قول دادی...

تارا هم چند روز پیش درخواست یه آهنگ از Nightwish داده بود. لینکش رو قبلا بهش دادم چون معلوم نبود کی پست جدید میزنم اما اینجا هم دوباره گذاشتمش. شاید شما هم هوس کردید گوش کنید.

فن کولر واسه من یادت نره...

هیچ نظری موجود نیست: