یکشنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۷

بن بست

دیشب روی نِت به کمک عمو گوگل دنبال یه برنامه ی java میگشتم. بیشتر از ۱ ساعت سرچ کردم و هر لینکی رو که امتحان میکردم جمله معروف مشترک گرامی، دسترسی به این سایت امکان پذیر نمیابشد میخورد توی صورتم. وقتی این جمله رو میدیدم حس میکردم که با قطار سریع السیر توکیو شاخ به شاخ زده م!!!

حتی یدونه لینک دانلود روی Rapidshare پیدا کردم که اون هم تعطیل شده بود. پاک قاطی کرده بودم. دود از سرم بلند میشد. واقعا نمیتونستم درک کنم که توی توضیحات اون برنامه چی ممکنه نوشته شده باشه که اینقدر شدید توی لیست سیاه رفته.

کلا شاکی شدم و بروزر رو بستم. روی دسکتاپ یهو چشمم افتاد به "Free*Gate" ، به خودم گفتم چطور تا این لحظه یادم بهش نبود؟ در کمال خونسردی اجراش کردم و توی دلم گفتم هِه هِه... حل شد. لینک دانلود رپیدشر رو بهش دادم و منتظر بودم تا صفحه دانلود بیاد که دیدم پیغام میده و میگه برنامه فری گیت از این به یعد فقط به یوزرهای چینی سرویس ارائه میده. گفتم به درک،"ultra*surf" که هست. اون رو هم اجرا کردم و ناباورانه دیدم که به هیچ کدوم از سرورها وصل نمیشه!

خدایی بقیه جاهای دنیا اینترنت دارن، ما هم داریم. آخه میخوام ببینم به کی چه ربطی داره که من ِ نوعی روی نِت دنبال سایت پور*نو هستم یا دنبال سیا*ست یا دنبال یه برنامه دوزاری java یا هر گُه دیگه. ریدم رو سرتون با این فیلتر*اسیون. کلا بزنید درش رو تخته کنید تا خیال ما هم راحت بشه!

هیچ نظری موجود نیست: