دوشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۸

250

و همونطور که پیشبینی کرده بودم دیروز صبح facebook هم پَر پَر شد.
واقعا دلم میخواد محتویات مغز مسئولان فیلتراسیون رو آنالیز کنم و ببینم توی کله ی مبارکشون چی میگذره. آخه میخوام بدونم به شما چه ربطی داره که ملت روی نِت دنبال چی هستن؟!

وقتی ۵۰ درصد لینک هایی رو که (مثلا) گوگل بعد از یه سرچ ساده به عنوان نتیجه بهت میده، خواسته یا ناخواسته بسته شدن و این یعنی توهین به فهم و شعور من، این یعنی به جای من فکر کردن، این یعنی به جای من تصمیم گرفتن.

آهای مسول محترم تصفیه، بجای جلوگیری از دسترسی مردم به سایتی مثه facebook به بهانه ی تبلیغات پُررنگ فلان کاندیدا که شماها ازش خوشتون نمیاد، برید و به طرفداران پر و پا قرص پرزیدنت خوش تیپ و مورد علاقه تون یاد بدین که چطوری از کامپیوتر و اینترنت میتونن استفاده کنن.
برادر عزیز، با تکنولوژی نمیشه جنگید، کِی میخواین قبول کنین که با ۲ تا کلیک ساده و ناقابل میشه همه ی دیوارهاتون رو پایین ریخت؟ تا کِی تصمیم دارین ضِد باشین؟

هیچ نظری موجود نیست: