جمعه، تیر ۰۵، ۱۳۸۸

262

  • خودکُشی توی بلاگفا داره شایع میشه. امروز یکی دیگه از دوستان وبلاگی رو هم کشف کردم که وبلاگش رو shift + delete کرده.
  • چند وقت میشه به این نتیجه رسیدم که متاسفانه بلاگفا اصلا امنیت نداره. اولا اینکه هکرها هر غلطی که دلشون بخواد دارن میکنن. نکته ی بعدی هم اینه که IP های بلاگفا رو خیلی خیلی راحت تر از سرویس ها دیگه میشه ردیابی کرد و از این لحاظ باز هم بلاگفا امنیت نداره. بنابراین با شرایطی که حاکم شده (و احتمالا بدتر هم خواهد شد) دور از انتظار نیست، اگه نوشته ی شما به مزاق بعضی ها خوش نیاد فرداش صبح اول وقت بیان دَم خونه تون. مواظب باشین.
  • دیروز تا دیروقت بیرون شهر بودم. یه جای ساکت و آروم و دِنج. یکی دو ساعتی محو آسمون و ستاره هاش بودم. وقتی هوا صاف و همه جا تاریک باشه آسمونِ شب واقعا دیدنیه. دلم میخواست تا خود صبح دست هام رو بذارم زیر سرم و ستاره ها رو نگاه کنم. من که دیشب واقعا تو کف آسمون رفته بودم. مُخ گوزیده بود اساسی. کلی هم افسوس خوردم که چرا دوربین همراهم نبود. البته واسه این شرایط عکاسی نیاز شدیدی به یک عدد لنز خر میباشد!
پ.ن: محض اطلاع واسه هماهنگی میخوام بدونم تا کِی قراره سیاه پوش باشیم؟ ۱ هفته کافیه؟ با این قالب زیاد حال نمیکنم.
بی ربط: مایکل جکسون هم امروز بر اثر عارضه قلبی در سن ۵۰ سالگی فوت کرد. حیف بود.

هیچ نظری موجود نیست: