سه‌شنبه، دی ۰۱، ۱۳۸۸

خالی

الان به حدی مغزم تعطیله که حتی نمیدونم چرا کامپیوتر رو روشن کردم!!!

۹ نظر:

پریزاد گفت...

برادر من مگه مجبوری اینقدر کار کنی ؟ :دی حد وسطو نگه دار ;)

نیلوفر گفت...

منم مثل تو. انگار اپیدمی شده.

من گفت...

اعتیاد ِ نت دلیل نمیخواد!:-" :-"

شيما گفت...

چون باید کامپیوتر رو روشن کرد :پی

شهریار گفت...

منم الان نمیدونم دارم واسه کی کامنت میدم!

راستی گفتم کامنت....

روزی 100 بار این کلمه رو میشنوم و راستشو بخوای داره به زیگیل تبدیل میشه!

نيكا گفت...

هر موقع از تعطيلات برگشتي و حالت خوب شد و حو صله داشتي و....
يه پست خوب بنويس :دي...

خانومی گفت...

خوب کاری نداره که خاموشش کن برو بخواب..بلکه هم مغزت راه بیفته!!!

شهرام بیطار گفت...

اعتیاد نت . من هم یه روز که نمیام انگار یه چیزی گم کردم . بعد که میام نمیدونم چی کار کنم





با درود و سپاس فراوان : شهرام

ایوب阿尤布 گفت...

بابا زیاد ناراحت نباش عادی می شه برات
اینم 4 تعطیلی حال کن باش
حسنش اینه قدر زمان رو می فهمی
موفق باشی