دوشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۸

368

تمام این 5 روز تعطیلی رو سفر بودم. خوب بود و خوش گذشت اما خیلی خسته شدم. ترجیح میدادم همه ش رو خونه باشم.
اینجور موقع ها میدونی چی میچسبه؟
اینکه یه دلاک مثه حمام عمومی میومد تا بیوفته به جونت و یه مشت و مال جانانه بهت بده و بعد عین یه تیکه خمیر بندازتت رو تخت!
***
سوال: بگید ببینم، اون کسایی که از صبانت یا ندا گستر یا فن آوا سرویس دارن مثه من gmail شون از کار افتاده یا نه؟
تقریبا از اوایل هفته قبل بود که زدن داغونش کردن و گفتیم بخاطر 22 ام دارن نورافشانی میکنن، و عجیب اینکه Yahoo! Mail رو نترکونده بودن. جالب اینکه برعکس سابق که در روزهای خاص به هیچ کدوم از سرویس های گوگل رحم نمیکردن اما این دفعه فقط ایمیل بسته شد و خیلی راحت میشد با Blogger و wave و... کار کرد.
خلاصه اینکه بجز وی/پی/ان اصلا نمیتونم ایمیل چک کنم که اون هم اصلا تعریفی نداره.
حالا اگه شماها یه همچین مشکلی ندارید بگید تا فردا اول وقت اجداد پشتیبانی رو به هم وصل کنم!

۷ نظر:

مرجان گفت...

خوش گذشت حسابي؟
ما كه خيلي ججاتو خالي كرديم تا دلت بخواد پشت سرت حرف زديم!!!!!
جي ميل منم قطعه
راهكاري پيدا كردي به منم بگو

Unknown گفت...

یه دفعه دیگه هم بگم دوستان جای ما...

حالا من نمی‏دونم چه جوریه که من اصلا یک دفعه هم با جی میل مشکل پیدا نکردم...
یعنی همون قطعی که بقیه داشتن رو هم من نداشتم.

خدمات دی‏‏اس‏الِ بنده هم از شرکت شاتل می‏باشد...

آلبا گفت...

اوهوم از كار افتاده!
در امر اتصالات هم سرفراز باشيد!

ايوب گفت...

سلام
دوستان به جاي ما
داداش تعطيلات كه اصفهان بودم مال من مثل فرفر gmail را باز مي كرد جالب اين كه تهران هم از پارس آنلاين بود اونم قطع نبود همه هم سوال مي كردن چطوري باز مي كنم جي ميل رو و من تعجب مي كردم و مي گفتم از سايتش حالا اجداد پشتيباني با خودت هر كاري مي خواي باشون بكن دي:

ناشناس گفت...

منم از صبا استفاده می کنم اما ببین یه ترفند :

گوگل ریدرت رو باز کن !
یعنی از طریق اکانتت به سرویس گوگل وصل شو، بعد دی سی شو !

بعد کانکت شو و به محض کانکت شدن روی لینک gmail از اون لینک هایی که بالای صفحه هست کلیک کن !
فقط شرطش اینه که به محض کانکت شدن روی لینک کلیک کنی تا هر چی سرعت شرکته اختصاص پیدا کنه به اون کلیکت ! این روش برای دانلود با حتی فراتر از 320 کیلو بایت در ثانیه برای شرکت صبا جواب می ده !

موفق باشی (:

نیلوفر گفت...

حالا کجا رفتی به سلامتی؟
دو روز ایمیل چک نکنی اتفاقی نمی افته والا. بیخیال. خودتو حرص نده.

نيكا گفت...

با اون قسمت دلاك و اينا كلي موافقم :دي.