سه‌شنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۸۹

419

دوست دارم من درخت باشم و تو هم کوآلا
تا همیشه به من بچسبی

۱۰ نظر:

Unknown گفت...

wow !!! So romantic !!!

ایمان گفت...

عزیزم!
خیلی قشنگ بود
فقط یاد کانگورو و کیسه و ایناش افتادم حالم بدشد!
تا باشه از این تو های خوب!

من گفت...

کانگرو و کیسه و اینچیزایی که ایمان هم حالش ازش بد شده دوامی نداره!
شاید کیفیت کوالا بهتر باشه! کسی چه میدونه!

Unknown گفت...

یعنی من دیوونه‌ی این برگ گلِ کوآلایی توام!
خیلی ناز بود! باید واسه‌ش کپی‌رایت بذاری، هرچند که اینجا ایرانه...

زکریا گفت...

کاش گوشواره ات بودم / تا هر روز به نرمی به لاله گوش هایت بوسه می زدم / کاش سینه ریزت بودم / تا هر روز گرمی سینه هایت را حس می کردم / کاش دستگیره در اتاقت بودم / تا هر روز لمسم می کردی

مرجان گفت...

خسته نشي يه وقت!!!!!

وروجک گفت...

چه رمانتیک

بهار گفت...

با اجازه ات این جمله اتو بر میدارم
خیلی خیلی ناز بود

نيكا گفت...

چه رمانتيك... :دي

شادی گفت...

کلا چسبیدن خوبه