سه‌شنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۹

423

شنبه بازی های جام و جهانی شروع میشه و نمیدونم چه خاکی باید تو سرم بریزم که حتی شبکه های نکبت سراسری رو هم نداریم!
باید برم از این آنتن مقوایی ها بگیرم شاید فرجی بشه :دی
تنها شبکه ای که روش پاراtiz نداریم دبی اسپورته. الان به چندتا زنگ زدم میگم کارتش رو میخوام، میگن عمرا گیر نمیاد الان.
بین خودمون بمونه، اما بعید میدونم اگه کارت هم گیر بیارم دستگاه زغالی مون ساپورتش کنه!!!
خدایا... یه کاری کن فرکا.نس ZDF و ARD از لیست قرمز این عوضی ها خارج بشه.

پ.ن: iPhone 4 هم به بازار اومد، یعنی برو بمیر :پی

۹ نظر:

شيما گفت...

منم نمی تونم بازیهای جام جهانی رو ببینم. فقط دارم حرص می خورم. چون ماهواره ی ایران واسه فوتبال قطع میشه. این شهر لعنتی هم فقط ایران رو ساپورت میکنه. هیچ جای دیگه ای رو نمیشه گرفت. :(

شيما گفت...

من عاشق Black Berry هستم.
اما بین آی فون و Black Berry دودل ام. نمی دونم واقعا کدوم بهتره؟

ســــــــــــــــایه گفت...

حیف که دیدن جام جهانی بدون حضور ایران حال نمیده :( بشینیم موفقیتای آنگولاییا رو نگاه کنیم :((

ناشناس گفت...

پس خوش بحال ما که اهل فوتبال نیستیم :دی

ايوب گفت...

حال تو بهتر از من چون من هنوز تلويزيون هم نخريدم

من گفت...

با یازده دقیقه موافقم! :پی

sasan گفت...

سلام....سلمان جان آقا من ساسان هستم که بهت گفته بودم نمیتونم با اکسپلورر کامنت بذارم...امروز شد...بالاخره آدم شد!!!!!!!!

من فایرفاکس دارما اما با اکسپلورر حال میکنم...خب حالا چرا فش میدی؟!؟!

چپ دست گفت...

دعا کن فرکانس های بیشتری رو نبندن... باز کردن فرکانس های ZDF و ARD پیشکش.

ghazaleh گفت...

فوتبالی هم هستییی پسس ؟؟ به به به :دی