جمعه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۹

424

زندگیم شده فقط سگ دو زدنی که هیچ مقصدی نداره و تنها نتیجه ی این دست و پا زدن های بی فایده باعث فاصله گیری ام از زندگی واقعی شده.
متنفرم از اینکه آزادانه واسه دل خودم وقت نداشته باشم.
بیشترین معاشرتم با آدم هایی که دوستشون دارم، فقط محدود به مادرم شده، کمی هم با خواهرم و چند ثانیه ای با پدر!
مدت هاست که دوست های چندین و چند ساله م رو ندیده م. هفته هاست که حتی تلفنی هم باهاشون حرف نزده م.
تنها دل خوشی روزمره م اینه که گوگل ریدرم رو زیر و رو کنم، ایمیل هام رو چک کنم و بعدش هم بخوابم!
این روزها "او" تنها انگیزه ی منه، به اینکه به آینده امیدوار باشم، به اینکه میتونم اونجوری که دلم میخواد بسازمش.

پ.ن: مژده به اکسپلورری هایی که حاضر نبودن بروزر گازوییلی شون رو عوض کنن. اینجا رو با اون بروزر عقب افتاده هم میتونید بدون ایرادهای فنی بخونید! :دی

۹ نظر:

یازده دقیقه گفت...

مهم اینه که "او" هست...بزرگترین انگیزه که بقیه ی چیزا رو تحت شعاع قرار میده...

خانم شین گفت...

دقیقا فک کنم این قضیه مسری هم باشه ها ...خدا این گوگل ریدرو از ما نگیره و "او" رو از شما

چپ دست گفت...

فعلاً داری توی سر بالاییِ زندگی میری... مطمئن باش وقتی به سرازیریِ زندگیت برسی، به خودت خواهی گفت که اون سربالایی سخت بود اما واقعاً ارزشش رو داشت.

پریزاد گفت...

به کجاها بَرَد این امید ما را ، به کجا می برد ما را ...

یلدا گفت...

با پی نوشتت خیلی حال کردم سلمان. این دوره هی واسه همه مون پیش میاد. نگرانش نباش. باید ردش کنی و تلاش کنی با انگیزه. این تنها چاره ی ما جهان سومی هاست.

من گفت...

اخ اخ..
میدونم چی میگی..
ولی اینم میگذره..باور کن..!

نیلوفر گفت...

بخدا من در صف پیشگامان و سربه داران بروز کردن اکسپلورر هستم اماااااا قوانین دست و پا گیر شرکت ، دست و پای ما را بسته. پلیز تیکه ننداز

ايوب گفت...

سلام
داداش بي خيال زياد سخت نگير خوب پاشو بيا اينجا ور دل من يك چند روزي

احسان گفت...

این نیز بگذرد...