شنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۹

سلام

سلام به اون کشتی کذایی که همیشه در روزهای خاص سر و کله اش توی خلیج فارس پیدا میشه و اشتباهی میزنه فیبر نوری منطقه رو قطع میکنه تا یه دلیل موجهی واسه حلزونی شدن سرعت اینترنت داشته باشیم.
سلام به شرکت مخابرات که چند روز قبل و بعد از همین روزهای خاص میزنه شبکه رو مختل و sms ها رو قطع میکنه.
سلام به پارا.زیت های عزیز که ساده ترین دلخوشی و معمولی ترین تفریح ملت رو نابود میکنن.
سلام به مامورها و ماشین های چراغ گردون داری که همه جا از دیدنشون لذت میبری.
سلام به کشوری که باعث میشه فراموش کنی تو هم آدمی.

۹ نظر:

ايوب گفت...

سلام من رو هم بهشون برسون تا به موقش ملت عليك را نثارشون كنن

نیلوفر گفت...

سلام بی سلام

شیما گفت...

نمی دونم چی بگم.

2 روز پیش یه مشکلی پیش اومده بود. اینترنت منطقه ی ما قطع شده بود. خیلی عصبی شدم باهاشون تماس گرفتم و بعد از کلی شکایت بعد از 2 ساعت اینترنت وصل شد.
اصلا نمی تونم تحمل کنم این همه ضد حال رو. اس ام اس قطع ِ.... اینترنت هم که ماشالا... خدا صبر بده بهتون.. همین

چپ دست گفت...

ما که دوست داریم بجای سلام چیز دیگه ای واسشون بفرستیم (که البته می فرستیم). نوش جانشان!

پریزاد گفت...

دارم به رفتن فکر می کنم

ناشناس گفت...

تو روحشون!!!پدر سگا کم مونده نفس کشیدنم ف.لتر کنن !!!
آهنگ هایی که میزاری توی وبلاگت رو خیلی دوس میدارم.
همین باعث شد آرشیوتم مطالعه کنم تا آهنگاتو دانلود کنم.البته قبلانام اومده بودم اینو گفته بودم.
اهنگای دایدو رو از همه بیشتر دوس میدارم
راستی چندومه خردادی؟
من 6خرداد هستم :)

زکریا گفت...

اين جا من مي خوام فحش بدم بهشون :
.........ن.....م......ل.....ي.....ل......ب....ن...!ى!!!!
آخيش يه كم راحت شدم !

Unknown گفت...

سلامی با وسعتی به بزرگی یک به درک!
به درک که به درک
باید بی‌خیالی رو طی کشید...



رنگ بلاگ رو اول درست عوضش کرده بودم، تهدید به بی خانمانی شدم، ترسیدم، مجبور شدم مشکی‌ش کنم. :دی
بعد از کامنت خودت، کامنت تهدید رو برام گذاشتن، اگه خواستی برو ببین.

مرجان گفت...

ميخام ببينم تا كي ميخان اين زندانو كنترل كنن و تصميم بگيرن كه ملت چي بشنوه و چي ببينه؟!!
جوابتو تو كامنتها دادم
لطفا بخون
در ضمن وقتي تو عصبانيت داشتم اون پستو مينوشتم داشتم سعيم ميكردم كه قاطع تصميم نگيرم چون مثال نقضش تو وايوب بودين
ولي به هر حال ضربه خوبي بود كه حاليم شه ديگران به سادگي من نيستن