سه‌شنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۹

اندر حکایات من و گودر بازی

یه زمانی یادمه که وقتی بروزرم رو باز میکردم، بعدش اتوماتیک صفحه ی gmail م باز میشد، از بس که دوستش داشتم، از بس که عاشقش بودم، یه جورایی حکم زنم رو داشت.
اما از یه مدتی (که دقیقا یادم نیست از کِی) به این طرف، اولین صفحه ای که باز میکنم گوگل ریدره، تمام مدت چشمم به این subscriptions هاست تا ببینم کدومشون زرد میشن که من مثه جانی ها بپرم باز کنم بخونمش!
همه ش هیجان این رو دارم که ببینم چندتا آیتم خونده نشده دارم!
فید هر چیزی که تونسته ام رو چپونده ام اونجا و دنیا رو از سوراخ گوگل ریدر میبینم!
اینقدر تنبل شده م که همه وبلاگ ها رو از همونجا میخونم، حتی ممکنه وبلاگ ِ خودم رو هم بیخیال بشم و بجاش از توی گوگل ریدر بنویسم!

نتیجه گیری اخلاقی: کلا گوگل ریدر و گودر بازی انسان را ک/ون گشاد مینماید، و ایضا معتاد!

۱۵ نظر:

Unknown گفت...

I am so familiar with the concept !

چپ دست گفت...

میگم... این گوگل ریدر سر آدمهایی که کلآ ک.و.ن گشاد مادرزادی هستند (مثل خودم) چه بلایی میاره اونوقت؟؟!

من گفت...

یعنی جیمیلو طلاق دادی؟! :-"

سلمان گفت...

@ تارا: من هرگز جیمیل رو طلاق نمیدم، هر 2 تا رو نگه میدارم! :دی

نوا بامدادی (راهی به رهایی) گفت...

سلام
تیشه را امروز بر میدارم
و تمام آیینه ها را
برای دیدنت
میشکنم
تنم از دوری تو سردست
همین
جای دنجی ساخته ام خوشحال میشم مرا چون آیینه نگاه نکنید قبل آنکه بشکنم

نگاه گفت...

امروز يهو چندتا از پست هاتو خوندم. هميشه فقط پست هاي جديد رو مي خوندم ولي امروز يكم وبلاگتو زير و رو كردم. عاشق اون برگ گل شدم. چندتا از آهنگ هايي كه گذاشته بودي رو هم گوش دادم. خوب بود خلاصه. ممنونم

Mim گفت...

salman
halet khoobe?
cheghadr avaz shodi mard

میم گفت...

وای بازم یه میم دیگه!!!
....
بنظرت این پست جدید منو میتونی توی گوگل ریدر بخونی؟؟؟
....
فکر روزی گوگل ریدر و صحابه! مارو تنبل کردن که مجبور بشیم از سر تنبلی به یک "گوگل گوگول ریدر" دیگه برای خوندن پست های گوگل ریدر پناهنده بشیم!!

یکـ عدد دختر گفت...

خب پس نتیجه می گیریم که من وفادار تر از توام چون هنوزم به جی میلم پایبندم و دنبال نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار نیستم.

Unknown گفت...

در عوض من اصلا خوشم نمیاد که homepage روی آدرس خاصی تنظیم باشه!
ولی خوب وقتی که FF رو باز می‌کنم، همون موقع یه تب واسه یاهومیل و داشبورد بلاگر(یا گودر)باز می‌کنم...

جی‌میل و هات‌میل با استارت‌آپ توی Outlook باز می‌شن! :پی اعتیاد من قوی‌تره... :دی

Unknown گفت...

یا شاید بهتره بگم، اعتیاد من سریع‌تره! :))

ســــــــــــــــــــایه گفت...

کلا نت بد دردیه... نصیب هیچکس نشه که هیچکسی رو جز خودش نمیشناسه... احساس میکنم دیگه هیچکس نمیتونه منو ترکم بده :(

پوریا منزه گفت...

می فهممت
چنان عادت کنی که زندگیت تغییر میکنه.

وحید گفت...

گوکل ریدر چی هست حالا :پی

آوسنه گفت...

تو خفته گدشته acling hearts رو دیدم که با توجه به جوایزی هم که گرفته بود بنظرم جزو اون دسته فیلم های خارجی بود که رو مغزت راه میرفت و آخرش هیچی نداشت بگه .
half life رو همدیدم که جایزه هایی که گرفته بود حقیقتا حقش بود !!
از اون دسته فیلم هایی که غربتش و تا چند روز بعد هم همراه ات میمونه و دائم بهش فکر میکنی و حس میکنی قلبت ناراحت شده .
یه جوری خیلی تلخ و واقعی .
دوستش داشتم .