جمعه، مهر ۰۹، ۱۳۸۹

پاییز + جمعه + موزیک

در اینجا فهرستی از "10 آهنگی که مردان را به گریه می اندازد" منتشر شده.

آهنگ های غمگین زیادی میشناسم که ممکنه از این 10 تا تاثیر گذارتر باشن، اما دوست داشتم در این جمعه ی پاییزی اونهایی از این فهرست رو که خودم داشتمشون رو باهاتون شریک بشم.

لذت ببرید
  1. آهنگ Everybody Hurts از گروه REM
  2. آهنگ Tears In Heaven از Eric Clapton
  3. آهنگ Hallelujah از Leonard Cohen
  4. آهنگ Nothing Compares To You از Sinead O'Connor
  5. آهنگ Streets of Philadelphia از Bruce Springsteen
  6. آهنگ With Or Without You از گروه U2
  7. ندارم
  8. ندارم
  9. آهنگ Angels از Robbie Williams
  10. ندارم

۹ نظر:

ایوب گفت...

یعنی اینها را گوش کنیم و عر بزنیم؟؟؟
مرد حسابی جندتا آهنگ شاد بزار حال کنیم اینها به اندازه کافی غمگینش کردن تو دیگه مضاعفش نکن

شیما گفت...

یعنی الان مردا با این آهنگا غمگین میشن؟؟
یادم باشه :دی

پوریا گفت...

این ترک "ندارم" خیلی غم انگیز بود..

ستاره گفت...

سلام!
چه کار خوبی کردی اینا رو گذاشتی!مرسی!
اهنگ خونم کم شده بود :دی
اینا رو هم بگی نگی شاید شنیده باشم ولی کامل نشنیده بودم هیچوخ!
خلاصه مرسی!

Unknown گفت...

عاشق 1 و 3 و 5 ام.

شیما گفت...

سلمان workout Tracker رو هم دانلود کن. فک کنم خوشت بیاد. من خیلی خوشم اومد.

پریزاد گفت...

تو تمام اینا ویت اور ویت اوت یو رو خیلی دوست دارم ( شماره 6 )

دانای کل گفت...

تشکر میکنم

زنـ ی کـه مـ ن باشـ م ... گفت...

چندانم غمگین نبودنا