یکشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۹

Wi-Fi

چند شب پیش با چندتا از بر و بچه های همسایه دور هم جمع شده بودیم، بعد نمیدونم چی شد که بحث کشید به وایرلس هایی که دور و بر پیدا میکنیم و کی به کیه و از این حرف ها.
یهو من زدم زیر خنده و گفتم یه کس خلی این اطراف هست که واسه اسم مودمش شماره تلفن گذاشته!
همه هار هار زدیم زیر خنده.
در همین حال یکی از رفقا اعتراف کرد کار ِ خودشه.
زدم پشت شونه ش و گفتم بابا من شماره موبایل و اتاقت رو دارم، این یکی دیگه ست.
پسره دوباره گفت نه... خودمم!
گفتم بابا شماره ایرانسله، تو که ایرانسل نداری، داری؟
گفت آره... منم.
چند ثانیه همه ساکت شدیم، بعدش هم فوری بحث رو عوض کردیم.

خواستم بگم یه همچین همسایه های باحالی داریم ما.

پ.ن: نکته جالب این بود که خودش اصلا احساس ضایع شدگی نداشت، ماها بیشتر از اون خجالت کشیدیم!!!

۷ نظر:

مهر گفت...

من نفهمیدم چی شد سلمان!!!

ايوب گفت...

حالا مجبور بودي بچه مردم را ضايع كني
و خدايش اوس ها

پوريا گفت...

خوب ایدش که خداییش ضایع بود

حنا گفت...

متوجه نشدم دقیقا چرا ضایع بود خوب اتفاقا خیلی هم جالبه مثلا دختر همسایه هم میاد وایرلس آن بشه میبینه یکی اونجا شماره داده و ممکنه بهش زنگ بزنه و باهاش دوست بشه

Unknown گفت...

ضایع بودنش به کنار ...این قسم ادم ها برای ماها همیشه جالبن ....

خودشون برای خودشون کلی افتخار هوش هم دارن

بعضی ها هم اسم بلوتوسشون رو شماره تلفن می ذارن

دوشیزه نانا گفت...

انگیزه اش چه بود واقعا؟!

شادی گفت...

معلوم شد تو اون جمع کی یه جورایی تو دلش امراض داشته ها....

مهم انگیزه هست از گذاشتن این آی دی های کذایی مثل همونهایی که اسم بلوتوثشون شماره گوشیشونهd: