چهارشنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۹

ماه پاره

امروز صبح یه خورده زودتر از همیشه رسیدم کارگاه. از ماشین که پیاده شده دیدم "راه خدا" * رفته روی پشت بام اتاق نگهبانی و هول هولکی داره یه پتو روی یه چیزی پهن میکنه.
از همون دور داد زدم هوووووووی راه خدا... (دقیقا همینطور)، چیکار میکنی؟
با یه قیافه مظلومانه ای گفت پتو شستیم مهندس، انداختم روی لوله بخاری خشک بشه.**
پیش خودم گفتم کدوم ابلهی صبح ساعت 7 پتو میشوره آخه؟؟؟ و همینطور که داشتم میرفتم به اون سمت به این فکر میکردم که اینا که اصلا اونجای سقف دودکش ندارن!
نزدیک که شدم دیدم به به... آقایون دیش گذاشته ن.
حبیب و شیر ممد هم اومدن بیرون و نیششون تا بناگوش باز.
خیلی cool به حبیب گفتم: با نبشی 3 یه قوطی تمیز میسازی میذاری روش، بعدش هم یه پارچه ای گونی ای چیزی میکشی روش که اینجوری ضایع نباشه. پیش بقیه بچه ها هم سر و صداش رو در نیارین.
بعد هم راهمو کشیدم رفتم، اون 3 تا هم خوشحال.

عصر که تعطیل کردیم، تو دفتر بودم و داشتم آماده میشدم برم که دیدم همه ی کارگرها یکی یکی دارن میرن تو اتاق شیر ممد اینا. 2م افتاد.
رفتم تو اتاقشون، دیدم بعــــله... سیبیل به سیبیل نشستن پای "من و تو 1" ... بفرمایید شام.
هیچی، نشستم لیست همه ی کانال هاشون رو مرتب کردم و دادم دستشون. شماره 1 رو هم گذاشتم بی/بی/سی!
حسابی هم بهشون تاکید کردم این کانال شماره 1 رو زیاد نگاه کنید بلکه یه ذره فهم و شعورتون رشد کنه و بفهمید دنیا دست کیه و چی به چیه.
بعد از بی/بی/سی هم من و تو 1 و 2 رو گذاشتم براشون.

نتیجه گیری: این کارگرها عمرا دیگه روزها واسه اضافه کاری بمونن. جمعه ها هم دیگه کار تعطیل میشه! :دی

*: تعجب نکنید، اسمش واقعا همینه!
**: باز هم تعجب نکنید، از این موجودات هیچ چیز بعید نیست!

پ.ن: امروز خیلی اتفاقی فهمیدم Brittany Murphy توی دسامبر 2009 فوت کرده ):

۶ نظر:

Unknown گفت...

یه همچین قضیه‌ای 3-4سال پیش توی بازار با باربرای پاساژ برای منم پیش اومد.
فکر می‌کردن که برم به هیئت مدیره بگم و دردسر درست کنم براشون، ولی منم یه همچین کاری که تو کردی رو کردم... :دی

منم نمی‌دونستم وداع گفته!!!
تو IMDB علت مرگش رو ذات‌الریه، کم‌خونی و مسمومیت با مواد نوشته...

Unknown گفت...

چقدر خوب ! چه کار خوبی کردی کانالا رو اینطوری چیدی. خوشحال میشم می بینم ماهواره به قشر های اینطوری هم راه پیدا کرده کم کم.

شیما گفت...

جدا تازه فهمیدی بریتنی مورفی مرده؟
من همون روز بعد فهمیدم آخه خبر اول یاهو بود. اول گفتن مشکل قلبی داشته. بعد گفتن که از مواد مخدر مرده.

ايوب گفت...

مهندس به با اين رفتارت نشون دادي فردين هنوووووز زندس
دمت گرم داداش
لوطي كش فرمودين
خدايييش حال كردم با رديف كردن كانالت
ولي فكر مي كني چزي مي فهمن؟؟؟
بازم جاي خوشحالي داره كه اينها هم از پاي TVضرعام دروغ هاش پا شدن

مرجان گفت...

يعني من كشته مرده اين كار فرهنگي توام پسر

رقصنده برای کورها... گفت...

واقعا روزشون رو ساختی!